MAAK KENNIS MET ONZE COMMUNITY

Ben jij een expert op het gebied van media, ICT of communicatie? En wil jij de wereld in beweging brengen? Sluit je dan aan bij Media INN. Samen met andere leden werk je samen aan mooie projecten en wINNing formula’s voor onze opdrachtgevers. Ook helpen we elkaar om te groeien. Onder

meer via onze Kick-off coffee. Een wekelijks moment waarop we successen en leermomenten met elkaar delen, actief verbindingen leggen en elkaar (bijna) alles kunnen vragen. Deze Kick-off coffee heeft een maandelijks wisselend thema. Verder werken we aan groei en innovatie door diverse events te organiseren. Ook kun je als media-expert een (shared) workplace huren in ons pand.

DE WAARDEN VAN ONZE MEDIA EXPERTS:

CONNECT

Wij geloven in de kracht van verbinding. Met meer

verbindingen, groeit ons netwerk exponentieel.

FUN

Bij Media INN heerst een echte work hard, play hard-mentaliteit, waarin business en pleasure hand in hand gaan.

BE YOU

Blijf altijd trouw aan jezelf en ontwikkel je van daaruit.

SHARE

Deel kennis en kunde met elkaar. Samen zijn we sterk!

FAIL FAST

Toon lef. Durf te vallen om te leren van je fouten en je

sneller te ontwikkelen.

GROW

We zullen nooit stoppen ons te ontwikkelen en samen te groeien.

WHAT’S INN IT FOR YOU?


KICK-OFF COFFEE

Iedere woensdag van 9.00-10.30 uur is er een fysieke of online Kick-off coffee. Hierin komen standaard de categorieën to Ask, to

Share en to Connect aan bod. Je kunt een vraag stellen aan je collega-experts, iets delen (zoals een succes- of leermoment) en je kunt

verbindingen leggen. Bijvoorbeeld door hulp te vragen bij een project. Na deze ronde duiken we in een maandelijks wisselend thema, dat je helpt te innoveren en groeien op een bepaald gebied.

INNSPIRATION BOOST

Tijdens de INNspiration Boost deelt een media-expert zijn kennis met de andere experts. Iedereen bepaalt zelf het onderwerp. Ook derden zijn − tegen betaling − welkom om kennis en inspiratie op te doen. Houd onze agenda in de gaten voor aankomende events.

INNOVATION TRIGGER

De INNovation Trigger triggert onze media-experts om te blijven innoveren. Zij lopen namelijk graag voorop door zich voortdurend te ontwikkelen binnen hun vakgebied. Voor deze INNovation Trigger nodigen we een

externe spreker uit.

FUN

Elke vrijdag komen diverse media-experts gezellig samen − just for fun! Noem het onze ‘vrijmibo’. De aanwezigen bepalen zelf de invulling van deze informele momenten. Verder is er twee keer per jaar een teambuildingsdag, met telkens een ander, uitdagend programma.

FACILITIES

Bij Media INN zijn verschillende ruimtes ingericht die je kunt gebruiken voor jouw project. Een audioboot om een voice-over in te spreken, een videoruimte met greenscreen en diverse ruimten voor vergaderingen

of presentaties.

MEDIA INNFLUENCERS

Media INNfluencers is onze internationale online community. Kom in contact met

media-experts van over de hele wereld en bouw aan je eigen internationale netwerk. Verder kun je er trainingen volgen, aangeboden door andere media-experts en affiliates.

MEET OUR MEDIA EXPERTS


De media-experts in onze community zijn zelfstandig ondernemers en professionals die ervoor kiezen om samen te werken aan projecten, kansen te creëren, onvoorwaardelijk kennis met elkaar te delen en elkaar te triggeren op het gebied van ontwikkeling en innovatie.

BENIEUWD HOE HET ER IN HET ECHT AAN TOE GAAT?


Kom vrijblijvend langs bij onze Kick-off coffee die wekelijks op woensdagochtend plaatsvindt. Hier leer je alle experts kennen, kun je kennis en ervaringen delen en nieuwe inzichten opdoen met iedere keer andere oefeningen.

BEHIND THE SCENES


FREQUENTLY ASKED QUESTIONS


Wat bedoelen jullie met onvoorwaardelijk delen?

Alleen ga je misschien sneller, maar samen kom je verder. Waarom zou je jouw kennis en kunde niet met anderen delen? Zelf werken we bijvoorbeeld met zoveel mogelijk verschillende mensen samen aan een project. Daarnaast helpen we elkaar om verder te groeien. Als iemand ergens vastloopt, is er altijd wel een ander die hem verder helpt − zonder dat daar direct iets tegenover staat.

Kan ik ook bij de community aansluiten zonder werkplek?

Een communityspot is de meest laagdrempelige manier om

als media-expert aan te sluiten bij onze community. Een communityspot geeft je gratis toegang tot alle digitale en fysieke Kick-off coffees, workshops en trainingen, het online platform Media INNfluencers en meer! Wil je optimaal van de community profiteren? Kies dan voor een (shared) workspace in ons gebouw en wordt dagelijks geprikkeld en geïnspireerd door je mede-experts.

Kan ik alleen als zzp’er aansluiten bij de community?

Nee, iedere ondernemer of professional in de (visuele)

media kan aansluiten, mits je ons gedachtegoed deelt. Houd er als bedrijf wel rekening mee dat de communitybijdrage per persoon is.

Zijn er ook mogelijkheden als bedrijfsafdeling om aan te sluiten bij de community?

Ja, dat kan zeker, mits deze ons gedachtegoed omarmt en de afdeling past binnen het vakgebied. Houd er als afdeling wel rekening mee dat de communitybijdrage per persoon is.

Krijg ik één factuur als opdrachtgever of van iedereen afzonderlijk?

Je krijgt als opdrachtgever één factuur van Media INN. Als je gekozen hebt voor een membership, ontvang je van ons maandelijks een factuur met een vast afgesproken bedrag. Wij verrekenen de rest met de meewerkende experts.

Kan ik stage lopen bij de Media INN?

Ja. We hebben al stagiairs van de opleidingen media & applicatieontwikkeling, media & design, commercieel management, communicatie & multimediadesign en evenementenorganisatie begeleid. Er lopen meestal meerdere stagiairs van verschillende opleidingen stage bij ons, zodat je ook veel van elkaar kunt leren en samen kunt groeien.

Geven jullie ook trainingen?

Er worden regelmatig trainingen gegeven door en voor experts. Kijk in onze evenementenkalender voor aankomende workshops en trainingen. Daarnaast zijn er ook trainingen die je los kunt boeken. Deze vind je op de pagina Events & Education.

Kan ik ook in loondienst komen bij de Media INN?

Op dit moment heeft Media INN geen (interne) vacatures. Het Media INN-team faciliteert de community, organiseert de verschillende events en neemt regelmatig het projectmanagement op zich. Klinkt jou dit

interessant in de oren? Dan kun je altijd een open sollicitatie sturen. Het

team werkt overigens overigens ook voor onze ‘zusjes’ Sports INN en Support INN.

Moet ik perse een eigen bedrijf hebben om aan te sluiten bij de community?

Nee. Zowel zelfstandig ondernemers als professionals kunnen bij ons aansluiten. Als particulier kun je helaas geen lid worden. Wel kun je onze trainingen, workshops en overige events bijwonen.

Wat kan ik als opdrachtgever precies bij jullie afnemen?

We fungeren als one stop shop voor al je communicatie- en mediavraagstukken. Van strategie tot contentcreatie. Maar je kunt natuurlijk ook zelf kiezen welke dienst(en) je nodig hebt. Startpunt is vaak ons Media INNtelligence program, waaruit duidelijk wordt met welke middelen jij jouw doelen kunt bereiken. Natuurlijk helpen onze media-experts je graag bij het ontwikkelen van deze middelen.

Kan ik als externe ook gebruik maken van jullie (vergader)faciliteiten?

Ja, dat kan. Alle ruimtes zijn te huur − per uur, dagdeel of voor een hele dag. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en tarieven.

HELLO THERE!


We leren je graag beter kennen. Neem contact met ons op per telefoon, mail of loop gewoon eens lekker binnen!

+31 (0)45 – 546 22 37

Swentiboldstraat 21, 6137AE Sittard

X
X