Maak kennis met onze community

Ben jij een expert op het gebied van media, ICT of communicatie? En wil jij de wereld in beweging brengen? Dan kun jij onderdeel worden van de Media INN Community.

In deze community van gelijkgestemden werken wij samen aan projecten en wINNing formula’s en helpen we elkaar om te groeien. We komen wekelijks bij elkaar tijdens onze Kick-off koffie waar we actief verbindingen leggen, successen en leermomenten delen en elkaar vragen kunnen stellen.

Daarnaast werken we aan groei en innovatie door met thema’s te werken en events te organiseren. Als Media Expert is het ook mogelijk om (samen) een ruimte te huren als werkplek.

De waarden van onze media experts:

Connect

Wij geloven in de kracht van verbinding.

Fun

Bij de Media INN heerst een echte work hard – play hard mentaliteit.

Be You

Blijf altijd trouw aan jezelf en ontwikkel je vandaaruit.

Share

Deel kennis en kunde met elkaar, samen zijn we sterk!

Fail Fast

Onwikkel je sneller;

Toon lef & durf te vallen om te leren.

Grow

We zullen nooit stoppen ons te ontwikkelen en samen te groeien.

What’s INN it for you?

Kick-off Coffee

Iedere woensdag is er een Kick-off Coffee van 9.00-10.30.  Hierin hebben we standaard de categorieën: to Ask, to Share en to Connect.

Hier kun je een vraag stellen, iets delen zoals een succes- of leermoment en kan er een verbinding gelegd worden door bijvoorbeeld hulp te vragen bij een project.

Na deze ronde, duiken we in een vooraf bepaald (maandelijks) thema. Deze thema’s helpen ons te ontwikkelen, groeien, innoveren.

INNspiration Boost

Tijdens de INNspiration Boost deelt één van de Media Experts hun kennis met de andere media experts.

Ze bepalen zelf het onderwerp van de INNspiration Boost. En ook mensen van buitenaf die meer willen weten over dit onderwerp zijn (tegen betaling) welkom!

Houd onze agenda in de gaten voor aankomende events.

INNovation Trigger

Er wordt een spreker uitgenodigd voor de INNovation Trigger. De INNovation Trigger is namelijk bedoeld om Media Experts te triggeren om te blijven innoveren. Onze Media Experts lopen graag voorop en op deze manier borgen we ook hun kansen op ontwikkeling.

Fun

Elke vrijdag kunnen de Media Experts gezellig samen komen, just for fun!

En wordt de invulling door de aanwezigen zelf bepaald. Daarnaast is er 2x per jaar een uitje. Een gezellige teambuildingsdag met elke keer een ander programma.

Facilities

Bij de Media INN zijn verschillende ruimtes ingericht die je kunt gebruiken voor een project.

Denk aan een audiobooth voor bijv. voice-overs, een Green Room voor green-screen opnames of een studio voor vergaderingen of presentaties.

Media INNfluencers

Media INNfluencers is onze internationale online community. Hier kun je in contact komen met Media Experts over de hele wereld. Je bouwt dus aan je eigen internationale netwerk.

Daarnaast kun je er trainingen volgen die door andere media experts en aangesloten parters aangeboden worden.

Meet our Media Experts

De media experts in onze community zijn ondernemers en organisaties die ervoor kiezen om samen te werken aan projecten, kansen te creëren, onvoorwaardelijk kennis met elkaar te delen en elkaar te triggeren op ontwikkeling & innovatie.

Behind the scenes

FAQ

Wat bedoelen jullie met onvoorwaardelijk delen?

Ons uitgangspunt is: Samen ben je meer dan één, meer kennis, kunde… meer kracht. Hoe mooi is het om dat met elkaar te delen. Wij geloven erin dat we samen verder komen. Concreet betekent dit dat we bijvoorbeeld met zoveel mogelijk verschillende mensen aan een project werken. Daarnaast bieden we elkaar hulp en kennis om verder te groeien. Als je ergens vastloopt is er altijd wel iemand die je verder op weg kan helpen, zonder dat daar direct iets tegenover staat.

Kan ik ook bij de community aansluiten zonder werkplek?

Een community spot is de meest laagdrempelige manier op aan te sluiten bij onze community, als één van onze media experts (lees; ondernemers). Bij een community spot krijg je gratis toegang tot alle digitale en fysieke kick-off coffees, workshops en trainingen, het online platform media INNfluencers en meer! Daarnaast kun je natuurlijk ook voor de volledige

ervaring gaan en kiezen door fysiek in ons gebouw te werken via een co-working space, own office en er bestaat zelfs de mogelijkheid om een own office te delen.  Indien je kiest voor een fysieke plek bij Media INN word je iedere dag geprikkeld en geïnspireerd door mede-experts.

Kan ik alleen als zzp’er aansluiten bij de community?

Nee, iedere ondernemer of organisatie kan aansluiten, mist je ons gedachtegoed omarmt en past binnen het vakgebied. Houdt er wel rekening mee dat de community-bijdrage per persoon is.

Zijn er ook mogelijkheden als bedrijfsafdeling om aan te sluiten bij de community?

Ja, dat kan zeker, mist het gedachtegoed omarmt wordt en de afdeling past binnen het vakgebied. Houdt er wel rekening mee dat de community-bijdrage per persoon is.

Krijg ik één factuur als opdrachtgever of van iedereen afzonderlijk?

Je krijgt één factuur vanuit Media INN. Indien je gekozen hebt voor een membership ontvang je van ons maandelijks een factuur met een vast afgesproken bedrag. Wij regelen de rest met de experts die hebben meegewerkt aan het project.

Kan ik stage lopen bij de Media INN?

Je kunt zeker stage lopen bij Media INN. We hebben al stagiaires van de opleidingen media & applicatieontwikkeling, media & sign, commercieel management, communicatie & multimedia design en evenementenorganisatie mogen begeleiden. Er zijn meestal meerdere stagiaires van verschillende opleidingen, zodat je ook veel van elkaar kunt leren en samen kunt groeien.

Geven jullie ook trainingen?

Er worden regelmatig trainingen gegeven door en voor experts. Kijk in onze evenementenkalender voor aankomende workshops en trainingen. Daarnaast is er ook een aanbod aan trainingen die los geboekt kunnen worden, deze vind je op de evenementen en trainingen pagina.

Kan ik ook in loondienst komen bij de Media INN?

Op dit moment zijn er geen vacatures bij de Media INN. Ons Media INN team doet er alles aan om de community te faciliteren, organiseert de verschillende events en neemt regelmatig de projectmanagement op zich bij projecten. Mocht jij dit interessant vinden, kun je altijd een open sollicitatie insturen. Het team opereert overigens over de verschillende INNs heen, dus ook voor Sports INN en Support INN.

Moet ik perse een eigen bedrijf hebben om aan te sluiten bij de community?

Je bent ofwel in dienst bij een organisatie die aangesloten is of je je bent eigen ondernemer. Als particulier kun je helaas niet aansluiten. Wel kun je onze trainingen, workshops en overige events bijwonen.

Wat kan ik als opdrachtgever precies bij jullie afnemen?

Als opdrachtgever kun je eigenlijk álle diensten die onder media en marketing vallen afnemen, maakt niet uit hoe groot of klein. Meestal werken wij vanuit het Media INNtelligence program, waarin we in een

sessie gaan kijken welke middelen passen bij de doelen die jij wilt bereiken. Daarna kun je beslissen welke taken je zelf oppakt of door onze experts laat uitvoeren. Van meedenken op strategisch niveau tot social media content en alles ertussen in, je kunt voor alles bij ons terecht. Je zou ons kunnen zien als een externe communicatieafdeling van jouw bedrijf of organisatie, waarbij onze specialisatie ligt op visueel vlak.

Kan ik als externe ook gebruik maken van jullie (vergader)faciliteiten?

Ja dat kan! Alle ruimtes zijn te huur per uur, dagdeel of voor een hele dag. Neem even contact met ons op voor de tarieven.

Hello, there!

We leren je graag beter kennen. Neem contact met ons op per telefoon, mail of loop gewoon eens lekker binnen!

+31 (0)45 – 546 22 37

Swentiboldstraat 21, 6137AE Sittard

X